Weekend…

          Powód mojego długiego milczenia jest zrozumiały. Zaangażowanie emocjonalne, jak mógłby napisać mój lekarz, ustalając diagnozę podwyższonego ciśnienia. Rozważałam – tak na wszelki wypadek – wklejenie na stronie głównej informacji, że:

„wszystkie teksty na tym blogu są mojego autorstwa, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone, ale pod warunkiem podania linku prowadzącego do oryginalnego tekstu na moim blogu.”

       Już nawet chciałam wkleić link do strony, gdzie można podpisać petycję do eurodeputowanych, ale… kto będzie chciał znaleźć, ten znajdzie beze mnie.
Zatem – AD ACTA…! Z ponurą wizją przyszłości Wirtulandii rozprawi się Terminator Graforomana… tymczasem: weekend, proszę Państwa! Nacieszmy oczy tym, co nam serwuje dziś sieć…
Oto coś w sam raz na wolne dni… otrzymałam na pocztę i wklejam – mam nadzieję – ku uciesze – gości, od razu dementując – TO NIE JEST MOJA FOTOGRAFIA! :

„Hit netu. Szał w biurach i domach. To działa!
To zdjęcie robi od kilku dni furorę we wszystkich polskich domach i biurach, w których jest Internet.
Wystarczy przez 10 sekund patrzeć na czerwony nos tej pani. A potem spojrzeć na jakakolwiek jasną ścianę i szybko mrugać oczami. Co widzicie?
POZDRAWIAM 🙂 „

Miłej zabawy!

8 Komentarzy (+add yours?)

  1. Caddicus Caddi
    Sty 28, 2012 @ 03:29:45

    Chyba za wcześnie na patrzenie na nosek tej pani. Spróbuję w dzień.
    Teraz to wydaje mi się nawet atrakcyjna, ale to chyba i pora taka, że wszystkie koty są czarne:)

    Odpowiedz

    • even21
      Sty 28, 2012 @ 22:11:39

      Właśnie. A przekonanie się o tym, mrugając oczami, może okazać się złudzeniem optycznym… tak źle i tak niedobrze…? :))))))))))))))

  2. violamalecka
    Sty 28, 2012 @ 10:42:29

    Już to kiedyś widziałam.
    Zabawne.
    A ja dzisiaj w pracy… niestety 😦

    Odpowiedz

    • even21
      Sty 28, 2012 @ 22:21:51

      Violu, współczuję! Uwielbiam wolne soboty! Szczególnie wtedy, gdy mogę sobie pozwolić od czasu do czasu na powolne snucie się po mieszkaniu… wstanę,kiedy mam na to ochotę, ubiorę szlafrok, w którym spędzę czas do wieczora – taki dzień bez pośpiechu, obowiązków, „niczego nie muszę”, a tylko to, co chcę… :)))))))
      szkoda, że dziś się nie udało. Wprawdzie nie w pracy, ale minął pracowicie…

  3. sitelola
    Sty 28, 2012 @ 11:26:50

    Dart Vader ? ;-P

    Odpowiedz

    • even21
      Sty 28, 2012 @ 22:32:18

      Skoro już o tym mowa… 🙂 Gwiezdne wojny to niekoniecznie klimaty, które wiedźmy lubią najbardziej… :)))

  4. graforoman
    Sty 29, 2012 @ 02:16:08

    ACTArminatorka. 😉

    Odpowiedz

  5. even21
    Sty 29, 2012 @ 02:19:33

    Pasuje 😉

    Odpowiedz

Skomentuj

