Dzień, którego nie było…

Czasem jest tak, że na koniec dnia mamy ochotę powiedzieć: „dzień wyrwany z życiorysu…” i chyba każdemu  – choć raz w życiu, z różnych powodów, taki się przydarzył. 29 lutego to rzadka data, która trafia się w kalendarzu raz na cztery lata.

Najbardziej przykro chyba tym, którzy obchodzą dziś urodziny… wprawdzie przyjęcie na cześć jubilata można wyprawić w każdej chwili, ale ten jedyny „swój” dzień ma się cztery razy rzadziej…  chociaż z drugiej strony – znam panie, a nawet panów, którzy i bez roku przestępnego dzielą swój wiek na cztery…:)

Dzisiaj słyszałam dowcip, że za parę lat, kiedy tatuś będzie wspominał pierwszy mecz na Stadionie Narodowym z Portugalią, a synek zapyta, kiedy to było, prawdopodobnie zdziwiony dopowie: „tato, coś Ty, przecież nie ma takiego dnia w kalendarzu!”. Tymczasem serwisy donoszą, że stolica zakorkowana, bo wszyscy próbują się dostać na Pragę…  pod bramkami wejściowymi czekają już 32 tysiące kibiców.

Celowo nie wspominam o ewentualnym wyniku meczu, bo moja latorośl także przybiegła do mnie z sensacyjną wiadomością: jeśli nie będzie 3:0 dla Polski, opozycja obarczy winą gabinet Tuska… Na wszelki wypadek pomyślałam, że może lepiej na razie sobie tego nie wyobrażać, bo nawet myśleć trudno… znając  poza tym zamiłowanie premiera do piłki nożnej…

22 Komentarze (+add yours?)

  1. Caddicus Caddi
    Mar 01, 2012 @ 02:37:08

    Mój kuzyn obchodził wczoraj piętnaste urodziny. Fauna data:)

    Odpowiedz

  2. even21
    Mar 01, 2012 @ 17:47:03

    Data fajna. Z pewnością daje poczucie wyjątkowości… 🙂

    Odpowiedz

  3. Caddicus Caddi
    Mar 01, 2012 @ 20:22:47

    Urodziłem się w roku nieparzystnym, więc nie miałem szans na wyjątkowe urodziny, ale cieszę się tymi które mogę obchodzić:-)

    Odpowiedz

    • even21
      Mar 01, 2012 @ 20:34:31

      Ja także, Caddicusie 🙂
      a co więcej – cieszę się z Twoich odwiedzin tutaj!
      Nie tylko w kontekście wyszukiwanych fraz 🙂

  4. elatroska
    Mar 01, 2012 @ 20:43:03

    No bo Caddidus ma głowę na karku i serce na dłoni:)

    Odpowiedz

  5. elatroska
    Mar 01, 2012 @ 20:43:47

    Caddicus oczywiście:))))

    Odpowiedz

  6. Caddicus Caddi
    Mar 01, 2012 @ 20:48:07

    Oczywista oczywistość, Elatrosko 🙂

    Odpowiedz

  7. Viktor
    Mar 01, 2012 @ 20:56:28

    No tak, a później były narzekania, że wejścia na stadionie zbyt wąskie. Jak się 50 tysięcy barachła zwaliło, to nawet drzwi o szerokości mostu Golden Gate byłyby zbyt wąskie. Ale polski naród lubi narzekać, ma to we krwi.

    Cóż, 3:0 nie było, ani 4:0 jak na Mundialu dziesięć lat temu. Nawet nie pamiętam, kto wtedy rządził, chyba SLD.

    Odpowiedz

    • even21
      Mar 01, 2012 @ 21:06:33

      To warszawskie „cudo” widziałam ze Starego Miasta, jeszcze w trakcie budowy… przy takim wielkim obiekcie można było (chyba?) przewidzieć odpowiednie wejścia…?

    • Viktor
      Mar 01, 2012 @ 21:11:48

      Nie wiem, nie miałem okazji oglądać samego wejścia, ale przypuszczam, że bez względu na wszystko, można na coś ponarzekać, co Polacy chętnie robią 🙂

    • even21
      Mar 01, 2012 @ 21:38:46

      Nie lubię narzekać. Już dawno przekonałam się, że to nic nie daje… poza – złym samopoczuciem;)

  8. sitelola
    Mar 02, 2012 @ 08:09:27

    A wszystko wina Tuska…;)

    Odpowiedz

  9. violamalecka
    Mar 02, 2012 @ 10:00:38

    EVEN… WRACAM NIEDŁUGO Z bIESÓW… całusy111

    Odpowiedz

  10. Angie
    Mar 02, 2012 @ 17:27:17

    Even:***
    Ten żart , że ” to będzie wina Tuska” słyszałam na własne uszy.W radio. I to, wyobraź sobie, padł z ust samego prezesa J. na jakiejś konferencji prasowej! Przyznaję, że akurat TO udało się jemu; zresztą sam się z tego śmiał . Dobre, szczególnie w tym kontekście! 😀

    Odpowiedz

  11. even21
    Mar 02, 2012 @ 17:55:00

    Właśnie, kiedy pisałam tekst, mój synek słyszał w telewizji i przybiegł mi powtórzyć. Tym sposobem prezes J. przyczynił się do mojego wpisu 😀 😀 😀

    Odpowiedz

  12. violamalecka
    Mar 04, 2012 @ 10:29:19

    Witaj Even….
    Jestem już z Wami.
    Rany… kiedy ja to wszystko przeczytam..? ;-)))

    Odpowiedz

  13. even21
    Mar 04, 2012 @ 17:37:02

    Witaj, Violu! 🙂
    Cieszy mnie niezmiernie Twoja obecność!
    Czyżbyś sugerowała, że jesteśmy tacy płodni? 😉 😀

    Odpowiedz

Skomentuj

