Zielonogórskie proroctwo…?

Nie reprezentuję żadnej partii, ani opcji politycznej. Zawsze byłam i jestem za zdrowym rozsądkiem, praworządnością i sprawiedliwością, choć pierwszy umarł już dawno, a dwie pozostałe – podobno nie istnieją…

21. marca  ogłoszono  Dniem Gniewu. Organizatorzy zamierzają manifestować  ponad podziałami pod hasłem 5 X NIE dla: ACTA, Paktu Fiskalnego, niszczenia oświaty, bezprawia ZUS-u i reformy systemu emerytalnego oraz rządu Tuska.

Antyrządowe manifestacje odbędą się we wszystkich miastach wojewódzkich w Polsce. Także w moim ( i pomyśleć, że dawniej się mówiło, że Zielona Góra jest czerwona!). Spalenie/utopienie kukieł premiera i jego ministrów ma być symbolicznym życzeniem, „by ten rząd przeminął równie szybko jak zima”.

 

Mając wciąż przed oczami wizję, jak w wieku 67 lat (jeśli dożyję), na moje stanowisko pracy wnoszą mnie w lektyce, bo nie jestem w stanie wejść po schodach na drugie piętro o własnych siłach, zastanawiam się czy nie powinnam wziąć udziału w demonstracji…:)

Jeśli ktoś miałby wątpliwości, dlaczego tak, a nie inaczej, zatytułowałam ten wpis, obejrzyjcie, proszę, zielonogórski  kabaret „Neonówka”  – program z 2007r. (zarejestrowany bez cenzury)…

19 komentarzy (+add yours?)

  1. violamalecka
    Mar 17, 2012 @ 14:24:06

    Ja pójdę tam z Tobą Even…

    Odpowiedz

  2. even21
    Mar 17, 2012 @ 18:21:50

    Dziękuję, Violu, w grupie zawsze raźniej 🙂
    Generalnie – lubię takie spontaniczne inicjatywy. Obawiam się tylko, że – mimo zapowiedzi organizatorów, zaraz znajdzie się jakiś oszołom jeden z drugim i zaczną uprawiać politykierstwo…:(

    Odpowiedz

  3. mmrr
    Mar 17, 2012 @ 23:24:38

    Ja pójdę z Wami….

    Odpowiedz

  4. even21
    Mar 17, 2012 @ 23:26:30

    Świetnie, Mmrr! zaczynam czuć powiew młodości…:)

    Odpowiedz

  5. wg108
    Mar 18, 2012 @ 20:47:11

    To ja wezmę wuwuzelkę

    Odpowiedz

  6. Caddicus Caddi
    Mar 19, 2012 @ 20:21:22

    A ja butelkę dobrego czerwonego wina. Stworzymy nastrój i klimat:-)

    Odpowiedz

  7. sitelola
    Mar 22, 2012 @ 19:27:59

    A ja zaproszę „Porozumienie Zielonogórskie” i będzie jeszcze bardziej klimatycznie 😉

    Odpowiedz

  8. maria
    Mar 23, 2012 @ 08:52:41

    I jak się udała manifestacja? Chętnie poszłabym z Wami i pewnie jeszcze pociągnęła znajomych za sobą, ale do Zielonej Góry mam daleko a w Opolu nie słyszałam zeby coś się działo.:-(

    Odpowiedz

  9. urden
    Mar 23, 2012 @ 19:22:44

    Znam trzy rodzaje prawd: prawda, też prawda i gówno prawda. Pierwszą mam w sobie, drugą prawdą jest prawda każdej opozycji, a trzecią wpycha mi nachalnie każda władza. Ja zawsze trzymam się swojej własnej. Dzięki temu nie mam nigdy do nikogo pretensji o to że wpuścił mnie w maliny.
    A propos, jak tam manifestacja?

    Odpowiedz

  10. Caddicus Caddi
    Mar 24, 2012 @ 17:19:54

    Czy wszyscy stąd już wyjechali w góry lub nad morze?

    Odpowiedz

  11. Ela
    Mar 24, 2012 @ 19:47:58

    No widze ze prowiant wzięliście ze soba:)))I orkiestra…dlaczego wy wszyscy tak daleko mieszkacie?Ja moge pozdrowic od was morze…No chociaz to moge:)))))

    Odpowiedz

  12. even21
    Mar 24, 2012 @ 20:56:11

    Kochani!
    Manifestacja w Zielonej Górze się nie odbyła, została odwołana z powodu… braku lidera…
    Gdybym tylko ja była organizatorem, z pewnością – z Waszym poparciem i zaangażowaniem, wszystko by się udało! Już sobie wyobraziłam, jak Viola i Mmrr przygrywają na gitarach przy wielkim ognisku palonych kukieł, Wuguś wtóruje na wuwuzelce, Urden częstuje malinami i snuje opowieści o przepięknych drewnianych kościółkach albo o Łemkach, Siteola dba o nasze zdrowie, Caddi częstuje wszystkich dobrym czerwonym winem, a Ela ożywia atmosferę morską bryzą…
    Zważywszy, że świat staje się „wielką, globalną wioską”, to kto wie…
    mogłoby być więcej niż fantastycznie!!!! 🙂 🙂 🙂

    Odpowiedz

  13. Ela
    Mar 24, 2012 @ 21:30:12

    Even jak się kiedyś weżniemy i skrzykniemy to przetestujemy te nasze umiejętności. No popatrz najpierw zachęcają do czegośa póżniej sami nawalają.Nieładnie i niesolidnie.

    Odpowiedz

  14. even21
    Mar 24, 2012 @ 22:07:08

    Elu, mnie już udało się dwa razy skrzyknąć z koleżankami-blogowiczkami… 🙂
    Wspaniała sprawa! A jak dobrze pójdzie, to w majowy weekend spotkamy się ponownie… i choć do Warszawy daleko ode mnie, było warto! Kiedy są wspaniali ludzie i świetna atmosfera, wtedy żadna odległość nie jest straszna…!
    Pewnie, że bardziej sprawiedliwie byłoby np. spotkać się w Poznaniu, bo z Koszalina , Zielonej Góry czy Warszawy byłaby w miarę podobna odległość, ale… co tam!
    W tamtą stronę jedzie się z niecierpliwością, a wraca z cudownymi wspomnieniami…:)

    Odpowiedz

  15. Caddicus Caddi
    Mar 25, 2012 @ 08:36:46

    Ciekawa propozycja spotkań. Przyznam, że jeszcze nigdy nie uczestniczyłem w panelu znajomych z bloga. Ale skoro Even twierdzi, że to rewelacja to wierzę. Deklaruję się jako podczaszy i wino mogę polewać.
    Aha! Konin i okolice jest najbardziej w centrum Polski, więc wszystkim byłoby mniej więcej jednako dojechać:-)

    Odpowiedz

  16. even21
    Mar 25, 2012 @ 10:59:53

    Caddi, okolice, o których mówisz, to moje rodzinne strony…!
    60 km od Konina mieszkali moi dziadkowie ze strony taty… z archiwaliów wynika, że z całą pewnością od połowy XVIII w.- tyle mamy udokumentowane 🙂
    Witam zatem krajana! 😀

    Odpowiedz

Skomentuj

