Śpieszcie się…


„Prima aprilis albo najpierwszy dzień kwietnia,
Do rozmaitych żartów moda staroletnia.
Niejeden się nabiega, nacieszy, nasmęci
Po próżnicy, przeto go zawsze mieć w pamięci.”
                           /Wacław Potocki Prima aprilis, 1-4, Ogród, ale nie plewiony/

Poznałam mężczyznę moich marzeń. W średnim wieku, wysoki, przystojny, wysportowany, zadbany, kulturalny, romantyczny, wszechstronnie wykształcony. Na co dzień czuły i troskliwy, dba o mnie niesamowicie – codziennie rano budzi mnie filiżanką aromatycznej kawy, dzwoni nieoczekiwanie i pyta jak się czuję, obsypuje mnie przeróżnymi drobiazgami bez okazji, sprawia miłe niespodzianki, serwuje romantyczne kolacje przy świecach, a w weekendy przynosi śniadanie do łóżka…
Nie wstydzi się przy osobach postronnych wziąć mnie za rękę, przytulić, pocałować, powiedzieć, że mnie kocha i że jestem Najważniejsza na świecie.
Wyrozumiały dla moich wad. Dostrzega i docenia moje zalety, jest wspaniałomyślny, lojalny i szczery. Ceni partnerstwo w związku, ale zawsze dżentelmeńsko służy – ramieniem, dobrym, mądrym słowem, wsparciem… kocha mnie taką, jaka jestem, a nie jak wyglądam, a gdy mam gorszy dzień – rozumie i pocieszy. Motywuje mnie w mojej pracy i wspiera w realizacji planów, zamierzeń i marzeń. W niczym mnie nie ogranicza i pozwala mi być sobą, dlatego…
z powodu miękkiego serca … wyszłam za mąż, zaraz wracam.
Jako szanująca się wiedźma nadal udzielam porad z zakresu ziołolecznictwa, medycyny ludowej i mądrości życiowej – leczę złamane serca, doradzam zagubionym, pomagam nie tylko sfrustrowanym.
W miłość nie wierzę, z przyjaźni czasami się śmieję… Śpieszcie się kochać wiedźmy – tak szybko wariują…:)

 

8 Komentarzy (+add yours?)

  1. Caddicus Caddi
    Kwi 01, 2012 @ 11:04:20

    I trafiło wiedźmę:-)
    Jak to mówi stare porzekadło: przyszła kryska na Matyska.

    Odpowiedz

  2. even21
    Kwi 01, 2012 @ 11:24:40

    A niechby, Caddicusie, a niechby…:-)
    nie tylko z okazji 1. kwietnia…

    Odpowiedz

  3. Angie
    Kwi 01, 2012 @ 12:35:32

    Tak..taki mężczyzna to dobry żart na Prima Aprilis 😉
    Uśmiałam się 😀

    Odpowiedz

  4. even21
    Kwi 01, 2012 @ 15:39:41

    A ja liczyłam, Angie, że jakiś Pan powie: Even, wróć, nie szukaj, to o mnie ten tekst.. nikogo lepszego nie znajdziesz…!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Odpowiedz

  5. violamalecka
    Kwi 02, 2012 @ 06:46:21

    No cóż, ideały nie istnieją
    ale może to i dobrze..?

    Odpowiedz

  6. even21
    Kwi 04, 2012 @ 13:27:56

    🙂 🙂 🙂
    Także jestem za…i niech się jeszcze spełniają!!!

    Odpowiedz

Skomentuj

