To już lato…

To już lato. Gorące, pachnące wiatrem, trawą, kwitnącymi kwiatami, pierwszymi owocami i przygodą…

Spontaniczne, bo jak zwykle, również i tego roku – niezaplanowane… Odległe i te – nieco bliższe miejsca, kuszą na folderach biur podróży, zachęcają na stronach internetowych, nęcą, gdy tylko przymknie się oczy i przypomni słony smak powietrza nadmorskiej plaży…

Tymczasem coś mnie podkusiło, żeby zajrzeć do folderu ze zdjęciami z ubiegłego roku… opustoszała plaża przyciąga wzrok i zaprasza:

A ja nadal nie wiem, gdzie powędruję tego lata…

7 Komentarzy (+add yours?)

  1. Caddicus Caddi
    Czer 22, 2012 @ 08:26:50

    Pora planować wyprawę skoro wzrok zapuszcza się do ubiegłorocznych albumów:-)

    Odpowiedz

  2. krakowianka
    Czer 22, 2012 @ 15:10:00

    a może nie nad morze…dla odmiany?
    piękna fotografia…:)

    Odpowiedz

  3. violamalecka
    Czer 22, 2012 @ 16:09:35

    Lato czeka,
    tylko że urlopu tyle co kot napłakał… 😦

    Odpowiedz

  4. even21
    Czer 22, 2012 @ 20:26:21

    Caddi, no właśnie próbuję… tylko coś mi nie wychodzi… jakaś podpowiedź? 🙂
    Krakowianko, morze było w ubiegłym roku, pierwszy raz od bardzo dawna, bo zwykle górki i moja ulubiona kotlina… a fotka właśnie z ubiegłego roku z Międzyzdrojów, ujęcie córki mojej koleżanki, z którymi razem się wczasowałyśmy… 🙂
    Violu, rozumiem ten ból… 😉 dlatego staram się zawsze bardzo intensywnie planować urlop, żeby nie myśleć o pracy… brr, jestem na etapie: mam już serdecznie dość wszystkiego 😉

    Odpowiedz

  5. elatroska1
    Czer 23, 2012 @ 18:16:58

    Morze widzę często i nie dziwię sie jeśli ktoś inny tez lubi je odwiedzać…Urlop to fajna sprawa.Lato uwielbiam.Obojętnie gdzie pojedziesz życzę ci udanego urlopu!!:))Pozdrawiam serdecznie:)

    Odpowiedz

    • even21
      Czer 23, 2012 @ 23:32:35

      Dziękuję, Elu! Tobie również życzę wspaniałego lata! 🙂
      W pierwszym tygodniu lipca jadę do Wilna, a dalej… dalej jedna wielka niewiadoma… relację z wyjazdu na pewno złożę 🙂

  6. even21
    Czer 26, 2012 @ 00:04:41

    Muszę Wam wszystkim powiedzieć, że tego wymarzonego urlopu już się naprawdę nie mogę doczekać, tak bardzo mam dość mojej pracy! Nie dosyć, że trzeba do niej iść, to jeszcze furę papierów przynoszę do domu i nawet nie mam czasu, ani sił, by polatać sobie po zaprzyjaźnionych blogach… ba! nawet swój zaniedbuję 😦
    smutno mi z tego powodu…

    Odpowiedz

Skomentuj

