To był rok, dobry rok…

…mam ochotę zaśpiewać  za Czerwonymi Gitarami: /http://www.youtube.com/watch?v=RIngKjazAu4/

To był dobry rok z Wami… w moim ogrodzie. Może niewiele, by świętować, ale sporo, by pięknie podziękować za wszystkie dobre chwile – radości, wzruszeń, zadumy i podziwu dla dziwności świata…:)

Dziękuję, że byliście ze mną. Przepraszam, jeśli w którymś momencie mnie zabrakło – tak jak ostatnio (życie w realu całkowicie mnie pochłonęło) i proszę – pamiętajcie o ogrodach. Także moim…

15 komentarzy (+add yours?)

  1. violamalecka
    Wrz 18, 2012 @ 21:12:35

    Jakże można by było zapomnieć Even… 🙂

    Odpowiedz

  2. even21
    Wrz 18, 2012 @ 21:13:46

    Violu, Tobie szczególnie gorąco dziękuję, że się tutaj odnalazłam i tak świetnie poczułam!:)))

    Odpowiedz

  3. Caddicus Caddi
    Wrz 19, 2012 @ 06:12:56

    Even, każdy sam rozstrzyga… na ile może i chce bywać w tej części świata jakim jest blogosfera. Dobrze, że jesteś:-)

    Odpowiedz

  4. Caddicus Caddi
    Wrz 19, 2012 @ 06:31:24

    Ważne, że od czasu do czasu doglądasz swój ogródek, a goście nie czują się całkiem opuszczeni:-)

    Odpowiedz

  5. even21
    Wrz 19, 2012 @ 17:34:52

    Och, Caddi, dziękuję za wyrozumiałość! Od dawna jesteś miłym gościem w moim ogródku! 🙂
    Tym bardziej więc nie rozumiem, dlaczego Twoje wpisy trafiły do spamu…:(

    Odpowiedz

  6. elatroska1
    Wrz 19, 2012 @ 17:53:12

    a ja ci powiem że bierz się do roboty i wiecej pisz!!:)Nie ma zmiłuj się:))))
    Even czas tak szybko leci….Uściski dla ciebie mocne!!!:))))

    Odpowiedz

  7. krakowianka
    Wrz 19, 2012 @ 19:30:06

    Even…rok,to tak niedużo,z mojego punktu widzenia…haha.Dużo jeszcze przed Toba roczniaczku…ja już w podstawówce…:P))
    Miło mi tu gościc,myślę,że będe tu zaglądac…do Twego ogrodu,bo tu tak fajnie jest…:)

    Odpowiedz

    • even21
      Wrz 19, 2012 @ 19:40:02

      Witam zatem moją starszą koleżankę z podstawówki!:)))
      Wiesz, Krakowianko, wcześniej trochę szukałam sobie dobrego miejsca, ale tutaj jest mi też super fajnie!:)))

  8. Judith
    Wrz 20, 2012 @ 05:57:09

    Zawsze i wszedzie trzeba pamietac o ogrodach!!! One ucza jak zyc, kochac, przebaczac, jak byc szczesliwym po prostu!
    Serdecznosci
    Judith

    Odpowiedz

  9. Angie
    Wrz 22, 2012 @ 11:17:57

    To już rok? Gratulacje Even! Cieszę się, że trafiłam kiedyś tutaj, do Twego Ogrodu 🙂

    Odpowiedz

Skomentuj

