Z najlepszymi życzeniami

image001

Życzę wszystkim moim Gościom
radosnych, pięknych świąt w magicznej atmosferze.

Niech spełnią się wszystkie życzenia wypowiadane przy Wigilijnym stole.
Niech nikt nie czuje się samotny, opuszczony, nieszczęśliwy…
Niech te niezwykłe, najbliższe dni będą pełne ciepła i bliskości…
Pozwólmy, by z Bożym Narodzeniem, odrodziła się w nas dobroć, życzliwość, wiara, nadzieja i miłość.

A teraz jeszcze drobny prezent. Chciałabym podzielić się z Wami niezwykłym drzewkiem świątecznym, które otrzymałam od pewnej Dobrej Wróżki. Podpisuję się pod jego przepięknym przesłaniem…

Drzewko na Boże Narodzenie

31 komentarzy (+add yours?)

  1. Caddi
    Gru 23, 2012 @ 12:10:09

    Oby wszystkim się spełniło i żeby życzenie się nie znosiły:-)

    Odpowiedz

  2. Justyna
    Gru 23, 2012 @ 14:58:01

    Gdy w mroku światłem świec
    rozjaśnionym wieczerza już
    czeka na obrusa bieli, wszystkim
    Wam bliskim, chociaż oddalonym
    ślę myśl moją z prośbą, byście
    ją przyjęli i opłatek ze mną
    dzielić dzisiaj chcieli.
    Wszystkiego najlepszego dla całej Rodziny.

    Odpowiedz

    • even21
      Gru 23, 2012 @ 18:19:55

      Dziękuję, Justynko! Tobie i Twoim najbliższym, radości z dzielenia bliskości z tymi, którzy są najmilsi Twemu sercu!:)
      Wesołych świąt!:)

  3. rodorek
    Gru 23, 2012 @ 20:10:13

    Dziękuję za piękne życzenia:) I ja przesyłam Tobie i Twoim bliskim życzenia wspaniałych świąt:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Ps. Cieszę się, że tu trafiłam. Rozejrzałam się troszkę i wiem już, że zaglądać będę. Interesujący blog, bardzo interesujący…

    Odpowiedz

    • even21
      Gru 23, 2012 @ 20:16:44

      Dziękuję, Rodorku! I vice versa.Mnie także spodobało się Twoje pisanie:)
      A poza tym – sentymentalną wycieczkę miałam, dzięki Tobie!:)

  4. elatroska
    Gru 23, 2012 @ 20:24:47

    No chodz tu blizej co cie uścisne i podziekuje za piękne zyczenia: )Elunia życze ci pięknych chwilwśród najbliższych:)I pamiętaj jutro bede cie miała w myślach….Buziaczki:))

    Odpowiedz

  5. elatroska
    Gru 23, 2012 @ 20:25:39

    a co do Rodorka to ci powiem tylko ze to solidna firma!!!!

    Odpowiedz

  6. mmrr
    Gru 23, 2012 @ 20:25:41

    Życzę Ci Even21 zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia w gronie rodzinki i miłych przyjaciół. Życzę Ci dobrego odpoczynku i miłej zabawy.

    Odpowiedz

  7. krakowianka
    Gru 23, 2012 @ 21:32:20

    piękna kartka Even:)
    u mnie za oknem teraz sypie śnieg,jest taka świąteczna atmosfera,życze Ci Radosnych Swiąt,odpoczynku i miłej atmosfery w gronie najbliższych;)

    Odpowiedz

    • even21
      Gru 23, 2012 @ 21:35:23

      Wzajemnie, Krakowianko! U mnie śnieg, mróz i ślizgawica na drogach… może lepiej, że przyszło mi dziś na posterunku w kuchni;)

  8. wg108
    Gru 23, 2012 @ 22:58:04

    Even, i Tobie wszystkiego dobrego życzę w ten czas wyciszenia. Niech jedlina zapachnie, a bliscy otulą ciepłem. Spokojnych Świąt!

    Odpowiedz

    • even21
      Gru 23, 2012 @ 23:02:39

      Dziękuję, Wugusiu!
      Magia w tym otulaniu ciepłem:)
      Wyciszona i spokojna, bo co tam wszystko inne – zawsze będzie chodziło o jedno:

  9. Judith
    Gru 24, 2012 @ 20:45:34

    Wszystkiego co piekne w ten Swiety Czas…
    Serdecznosci
    Judith

    Odpowiedz

  10. violamalecka
    Gru 25, 2012 @ 08:58:59

    Hej Even… jak Ci mijają święta..?
    U nas spokojnie, cicho, z muzyką. Buziaki!!!

    Odpowiedz

    • even21
      Gru 25, 2012 @ 09:06:22

      Witaj, Violu, witam Bo!:)
      Na razie – jak u Was – cicho, spokojnie i z muzyką… ale niedługo się zacznie, hehe! W końcu mój pierwszy to Adam, więc podwójne święto:) Uwielbiam ten gwar, biesiadę rodzinną, wspólne kolędowanie… nawet to, że każdy na swą nutę, bardziej śmieszy, niż przeszkadza;)
      Całusiam, Violu:)

    • violamalecka
      Gru 25, 2012 @ 09:24:33

      Bo takie biesiadowanie
      niesie w sobie wiele ciepła i radości…
      Bo dostał od gwiazdora płytę
      i właśnie jej słuchamy. Uściski!!!

    • even21
      Gru 25, 2012 @ 09:43:44

      To i ja z Wami przez chwilę posłucham;)
      poza tzw. „przydatnymi” prezentami, które są zupełnie bez sensu, miła niespodzianka- dostałam kilka ładnych zapachów – będę pachnić jak perfumeria 😉 Ciekawe czy moi panowie pozwolą mi także poleżeć;))))

  11. Angie
    Gru 25, 2012 @ 10:28:54

    WESOŁYCH, ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT TOBIE I TWYM BLISKIM EVEN! 🙂

    Odpowiedz

  12. elatroska
    Gru 26, 2012 @ 16:45:34

    Przyszłam cie odwiedzić i sprawdzić jak sie czujesz?:))Ja mam juz brzuch prawie wyżej nosa:)))))buziaczki dla ciebie w ten swiateczny czas…

    Odpowiedz

    • even21
      Gru 26, 2012 @ 16:55:32

      Mnie ratuje alergia… a właściwie dieta na nią, którą stosuję:)
      zaraz poszukam dla Ciebie jakiś ziółek:)))
      Świąteczny, fajny czas… wypoczywam!:) I nawet opowiadanko skleciłam:)
      Całuski

    • elatroska
      Gru 26, 2012 @ 17:07:49

      No to szukaj moze mnie jakieś ziółko uratuje:))))A opowiadanie pewnie zamiescisz w swoim czasie co?

    • even21
      Gru 26, 2012 @ 19:25:30

      Eluś, trochę długo trwało…, ale mam! Ziółko to może inne by pomogło, polecić mogę jednak herbatki albo zaserwuj sobie kawkę…:)
      Najlepsza przy przejedzeniu, bólach żołądka, wzdęciach, mdłościach oraz przeziębieniu jest herbatka silnie rozgrzewająca „kilerka” ( do 1,5 szkl wrzącej wody dodać kopistą łyżeczkę tymianku, 2 łyżeczki lukrecji i 1/2 łyżeczki imbiru; gotować 5-10 minut na słabym ogniu) albo herbata imbirowa ( do szklanki gotującej się wody wsypać 1 łyżeczkę imbiru, gotować 3 minuty i pić małymi łykami).
      Możesz także zrobić sobie kawę gotowaną (do gotującej się wody wsypać łyżeczkę kawy naturalnej 1/4 imbiru, cynamonu lub kardamonu i posłodź miodem – pomaga przy osłabieniu, przemarznięciu i przejedzeniu słodyczami…
      A opowiadanko będzie 🙂

  13. Elatroska
    Gru 26, 2012 @ 19:48:23

    Wróciłam ze spaceru.Dałam z siebie wszystko-)))Jutro dokupię składnikow i zrobię.DZIĘKUJĘ a teraz kanapa ha ha woła mnieee

    Odpowiedz

Skomentuj

