Prośba…

Otrzymałam list, który ogromnie mnie poruszył… pomyślałam, że taką informacją trzeba koniecznie podzielić się z innymi… zaproponowałam mojej Przyjaciółce, że oprócz prywatnej poczty, umieszczę ją na blogu. A ponieważ uzyskałam także zgodę na  publikację – wklejam treść korespondencji:
Przeczytałam i się wzruszyłam i rozsyłam do Rodziny, Przyjaciół i Znajomych, bo wiem, że Wy dobrego i wrażliwego serca.
Przeczytajcie i Wy Kochani moi i wyślijcie parę groszy. Nasi  bracia mniejsi desperacko potrzebują naszej pomocy. Rozpocznijmy  ten nowy dobrym uczynkiem.
http://wiadomosci.wp.pl/gid,15220812,kat,1342,title,Dostali-okrutna-niespodzianke-na-koniec-roku-zdjecia,galeria.html
Elżbieto, jeśli  umieszczenie mojego listu spowoduje, że Twoja  Blogowa Grupa Salonowa  ruszy na pocztę i prześle choćby po 5 zł, to bardzo proszę… 

Wierzę, że nie odmówicie pomocy, bo macie dobre serca, większość z nas ma ukochane zwierzęta w domu…:) Centaurus opiekuje się głównie końmi, ale pod skrzydła fundacji trafiają też psy i koty…  Dodam jeszcze, że nie trzeba fatygować się na pocztę, wystarczy wysłać smsa… Ja tak zrobiłam. Bliższe informacje pod linkiem:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019397,title,Fundacja-Centaurus-blaga-o-pomoc-po-pozarze-w-Szczedrzykowicach,wid,15219456,wiadomosc.html
32 Komentarze (+add yours?)

  1. Caddi
    Sty 04, 2013 @ 17:50:40

    Jeśli już nie ze współczucia to przynajmniej ze względu na powołanie mnie do Blogowej Grupy Salonowej zobowiązuje mnie do wsparcia tej szczytnej inicjatywy. Żeby nie być gołosłownym powiem, że od 1995 roku w moim domu znajdują swój dom psy ze schroniska. Zwierzęta towarzysza mi odkąd sięgam pamięcią:-)))

    Zobacz: PESTKA

    Odpowiedz

    • even21
      Sty 04, 2013 @ 17:54:33

      Caddi, wiedziałam, że można na Ciebie liczyć!:)
      Ładną nazwę wymyśliła nam moja Przyjaciółka, nieprawdaż?:)))

    • Caddi
      Sty 04, 2013 @ 17:59:27

      Bardzo mi się podoba ta nazwa, bo ma w sobie coś subtelnego i zachęcającego do wstąpienia w jej szeregi. Nie wyklucza nikogo. Możliwe, że Twoja PT. Przyjaciółka ma siódmy zmysł i wyczuwa dobre osoby odwiedzające Twój blog.
      A tak sobie sam komplementuję:-)))

    • even21
      Sty 04, 2013 @ 18:06:38

      Nie wiem, co powiedzieć, bo to mało eleganckie rozmawiać o Kimś nieobecnym…:)
      A nazwa i mnie się bardzo spodobała!:)))

  2. even21
    Sty 04, 2013 @ 18:09:43

    Violu, dziękuję za „lajka”! Wiem, że konie to też Twoja miłość…:)

    Odpowiedz

  3. krakowianka
    Sty 04, 2013 @ 18:22:32

    Even…powiem tylko tyle,jak zwał,tak zwał…trzeba pomóc i to zrobię…a konie kocham też.:)
    a nazwa podoba mi się:)

    Odpowiedz

  4. Elatroska
    Sty 04, 2013 @ 19:39:30

    Chyba nie sądziłaś ze ja przejdę obojętnie!Tez pomogę-)

    Odpowiedz

  5. Caddi
    Sty 04, 2013 @ 20:13:33

    O zmiana wyglądu!
    Trochę za małe literki, jak na mój gust, ale kto by się liczył z moim słabym wzrokiem:-)

    Odpowiedz

  6. rodorek
    Sty 04, 2013 @ 22:32:57

    Przeczytałam, obejrzałam zdjęcia… Za wiele nie mam, ale sms na nr 76567 wysłałam. Tylko tyle…
    Pozdrawiam serdecznie:)

    Odpowiedz

    • even21
      Sty 04, 2013 @ 22:37:27

      Dziękuję, Rodorku! To wcale dużo nie trzeba, ważne, żeby nas było dużo:)))
      w zaprzyjaźnionej szkole zbierają grosze – miedziaki, ale łącznie grosiki tworzą sumy, które pomagają domom dziecka!

  7. Angie
    Sty 05, 2013 @ 13:20:06

    Słyszałam o tym pożarze.
    Oj Even, wiesz, że tym wpisem trafiłaś w moje najczulsze miejsce w duszy. Od lat ratuję zwierzaki. Wiesz, że jakoś pomogę 🙂

    Odpowiedz

  8. violamalecka
    Sty 05, 2013 @ 15:46:28

    Jak wiesz…
    konie i inne stworzenia duże i małe
    są dla nas czymś bardzo ważnym.
    więc pomożemy… Buziaki!!!

    Odpowiedz

  9. even21
    Sty 05, 2013 @ 16:56:56

    Cieszę się, że znalazłam się w towarzystwie ludzi wrażliwych, dobrych, empatycznych…:)))
    Dziękuję wszystkim za piękną, humanitarną postawę.
    mam nadzieję, że dobro, które wszyscy okazaliście, wróci do Was zwielokrotnione…:)

    Odpowiedz

  10. wg108
    Sty 05, 2013 @ 17:55:15

    No przecież obojętnie nie przejdę, jak już tu wlazłem ;)))

    Odpowiedz

  11. elatroska1
    Sty 05, 2013 @ 18:03:56

    Dziś dopiero wysłałam smsa.dobrze że nie trzeba chodzic na poczte .dzieki temu myśle że pomocy będzie w postaci smsów wiecej.
    Hmm poprzednia twoja szata graficzna mi sie bardziej podobała.ja jak caddi lubie wieksze literki:))))Hahaha no nie tylko literki:))))buziaczki:)

    Odpowiedz

  12. elatroska1
    Sty 05, 2013 @ 18:11:39

    cześc dupeczko:)))))jak tam u ciebie zdróweczko?

    Odpowiedz

    • even21
      Sty 05, 2013 @ 18:15:25

      Właśnie sprawdzałam przed chwilą na własnej skórze, a właściwie dupeczce,czego nauczyli moje dziecię… trochę chyba ręce mu się trzęsły, ale się sprawił i zastrzyk elegancko zrobił!:) to dobrze! znaczy, że respekt przed matką ma!:))))

    • elatroska1
      Sty 05, 2013 @ 18:22:10

      Widzę ze rozchorowałas sie dośc mocno.O jeny jeny z tymi chorobami.U mnie panuje grypa!!!!!

    • even21
      Sty 05, 2013 @ 18:24:21

      Eluśka, pamiętaj – na grypę tylko domowe sposoby… czosnek, cytryny… i łóżeczko! 🙂

    • elatroska1
      Sty 05, 2013 @ 18:29:28

      No i masarz koniecznie na obolałe mięśni:))))))

    • even21
      Sty 05, 2013 @ 18:30:52

      Bez dobrego masażysty, ani rusz!:))))

Skomentuj

