Marzenia

 

MARZENIA

Ukryłam sny
na dnie podróżnego kufra
i poleconym wysłałam
na antypody

odwiesiłam skrzydła
do szafy  z naftaliną
z kluczem przelotnych ptaków
nie dotknę przestworzy
by wśród piór i chmur
zatańczyć  z aniołami
w korowodzie dni

już tylko z błękitu nieba
tkam nadziei sukienkę

przycinam do niej
marzenia

/ev’2013/

 

 

16 komentarzy (+add yours?)

  1. violamalecka
    Kwi 07, 2013 @ 12:57:13

    Czekałam na ten wiersz…
    „… z błękitu nieba tkam nadziei sukienkę…”
    Piękne Penelopo, tkaj i nie ustawaj…

    Odpowiedz

  2. krakowianka
    Kwi 07, 2013 @ 14:17:09

    a może kiedyś…wyjmiesz skrzydła z szafy i z kluczem przelotnych ptaków dotkniesz przetworzy i zatańczysz z aniołami…kto wie…
    i ja się dołączam do tych marzeń…
    ech,poczułam siłę marzeń,lekkość marzeń Even…dzięki 🙂

    Odpowiedz

    • even21
      Kwi 07, 2013 @ 14:19:43

      Krakowianko, cała przyjemność po mojej stronie! 🙂
      kiedy już się tak stanie – przylecę do Kraka i poszybujemy razem 😉

  3. Krzysztof "Caddi" Kupiński
    Kwi 07, 2013 @ 16:29:07

    Even, czuję poprzez słowa jakąś zmianę dekoracji. Aż tak to wszystko chcesz przeobrazić i na nowo ponazywać?:-)

    Odpowiedz

  4. wg108
    Kwi 07, 2013 @ 19:37:52

    Byłbym ostrożny z przycinaniem marzeń. To znaczy: możesz przycinać. I tak odrastają, podobnie jak skrzydła

    Odpowiedz

  5. rodorek.bloog.pl
    Kwi 07, 2013 @ 21:03:07

    Mam nadzieję, że nie zapomniałaś na poleconym napisać adresu zwrotnego:)
    Sny wrócą, a jeśli już utkasz sukienkę, dopniesz skrzydła i zatańczysz na obłokach:)
    Pozdrawiam Poetkę:)

    Odpowiedz

    • even21
      Kwi 07, 2013 @ 21:18:33

      Witam moją Krajankę:) Jaka tam ze mnie poetka? przyjdzie czasem coś samo i nie da zasnąć, dopóki nie zamknę w kilku wersach:)
      Jest czas płaczu i śmiechu… czas tańca – to już marzenia 😉
      tymczasem nadzieja zasiana 😉 – dziś, po raz pierwszy od bardzo dawna zaświeciło słońce – dosłownie! 😀
      Serdeczności dla Ciebie!:)

    • rodorek.bloog.pl
      Kwi 08, 2013 @ 14:26:05

      …i u nas od wczoraj świeci słońce. Wprawdzie teraz troszkę chmurzy się, ale jest nadzieja…

  6. Angie
    Kwi 08, 2013 @ 21:52:59

    Oj, Ev, skąd ja znam te wiersze, te wróżki.Dwa lata temu bardzo lubiłam to i sama tworzyłam 😉
    Dziś już wiele, wiele się zmieniło . Na miejsce marzeń plany, na miejsce wierszy deklaracje, a wróżki…rozwiały się. Jak to wróżki 😉

    Odpowiedz

    • even21
      Kwi 08, 2013 @ 22:31:38

      Angie, nie wiem skąd 🙂 Po raz pierwszy (nie licząc kilku wydań pokonkursowych) swoje teksty opublikowałam tutaj i jestem pewna, że nie popełniam plagiatu 😉

  7. violamalecka
    Kwi 19, 2013 @ 19:41:20

    Even.
    Ech…Even…

    Odpowiedz

Skomentuj

