Gorące tematy w letni dzień, czyli obserwacje z perspektywy ławeczki;)

Zadzwoniła moja znajoma (pamiętacie?). I od razu zaczęła:
Ale dzisiaj miałam refleksyjny dzień! Niechcący podsłuchałam rozmowę dwóch panów, którzy, korzystając z pięknej pogody, odpoczywali w cieniu drzew,  na sąsiedniej ławeczce przy deptaku:
– Nie ma to jak lato! – powiedział pierwszy.
– A ile ciekawych widoków! – odparł drugi – wymownie oglądając się za młodymi dziewczynami w kusych spódniczkach.
– Przy takich widokach, to dopiero wyobraźnia pracuje!
Zarechotali, bo tym razem pojawiły się panienki w króciutkich szortach. A ja z przekorą pomyślałam, że kawałek odkrytego damskiego ciała niewątpliwie może być inspiracją, tyle, że… nie dla mnie. Z przykrością jednak zaobserwowałam, że podczas, gdy statystycznie na dziesięć/dwadzieścia kobiet, które mijały moją ławeczkę, jedna trafiła się – powiedzmy – mniej gustownie ubrana, w przypadku panów ta  ilość okazała się odwrotnie proporcjonalna… Wyobrażasz sobie? Skąd tylu zaniedbanych mężczyzn? Żeby nie trafiało się żadne ciacho, na którym można by oko zawiesić?

Nie chcąc zbytnio upraszczać, odpowiedziałam, że ci eleganccy i zadbani pewnie nie mają czasu na leniuchowanie w cieniu i obcinanie opalonych kobiecych ud i dekoltów.
Cóż, ale moja wyobraźnia też popracowała…  zwłaszcza za sprawą dwóch żartobliwych fotek, które skojarzyłam. Na pierwszą z nich – trafiłam przypadkiem w necie:

oryginalny opis fotki: Tarzan wersja niskobudżetowa

/oryginalny opis fotki: Tarzan wersja niskobudżetowa/

Drugą umieszczając, można tylko opatrzyć komentarzem: Ale ciacho!

/Ciacho z napisem: kocham, kocham, kocham/

22 komentarze (+add yours?)

  1. violamalecka
    Lip 04, 2013 @ 03:43:51

    No cóż, tym z ławeczki
    tylko wyobraźnia pozostaje. 😉

    Odpowiedz

  2. Cane
    Lip 04, 2013 @ 06:06:41

    Mężczyźni zazwyczaj nie dbają o siebie, bo dbają o kobiety. Ale spokojnie drogie panie, mężczyznę można zastąpić tabliczką czekolady. 😉

    Odpowiedz

  3. Kasia
    Lip 04, 2013 @ 15:35:41

    Ci mezczyzni ktorzy o.siebie nie dbaja maja na to przyzwolenie kobiet

    Odpowiedz

    • even21
      Lip 04, 2013 @ 20:10:18

      Jest pewnie trochę racji w tym, co piszesz, Kasiu:)
      Jakoś nie wyobrażam sobie, by moi panowie przestali dbać o siebie 😉

    • Kasia
      Lip 04, 2013 @ 21:10:45

      ja myślałam w trochę innym kontekście. Dużo kobiet nie zwraca uwagi na wygląd mężczyzny (nie chodzi o urodę). Ważne żeby był. Może mieć mięsień piwny albo wyciągnięte dresy czy brudne buty. Ważne żeby był facet. I tacy mężczyźni potem przyzwyczajeni że w sumie ważne że są nie dbają o siebie. Po co??? I tak jakaś się znajdzie co pięknie będzie trzepotać rzęsami…bo ważne żeby był.

    • even21
      Lip 04, 2013 @ 21:40:33

      Rozumiem. Zdecydowanie o urodzie nie rozmawiamy, bo to rzecz gustu 🙂 A to, o czym piszesz, to raczej prosta konsekwencja – nie szanuje ktoś siebie, trudno, by inny poszanował… niestety!

  4. wg108
    Lip 04, 2013 @ 19:55:56

    Zadbany to znaczy jaki?
    Mam sobie nogi wydepilować?

    Odpowiedz

    • even21
      Lip 04, 2013 @ 20:16:20

      Wugusiu, nie wiem tak dokładnie, jakie są standardy mojej znajomej, ale czysty, pachnący mężczyzna, bez trzydniowego zarostu (chyba, że zapuszcza brodę:)), który nie szura nogami i nie ma na sobie wyciągniętego podkoszulka i wypchanych, wymiętolonych spodni – mógłby już ujść w tłoku 😉

  5. wg108
    Lip 04, 2013 @ 20:26:21

    Dzięki Even. Poznałem przyczyny mojego niepowodzenia u kobiet. No i już teraz wiem dlaczego Wiewiórka zmusza mnie bym zawsze miał trzydniowy zarost.

    Odpowiedz

  6. elatroska
    Lip 06, 2013 @ 18:05:09

    Hmm nie dziwie sie Wiewiórce Wugusia bo dla mnie trzydniowy zarost jest jak najbardziej seksi i męski:)))
    Generalnie czystość ,czystość i jeszcze raz czystość.:)))

    Odpowiedz

    • even21
      Lip 06, 2013 @ 18:08:15

      Cześć Elusiu! Seksi, męski – fajny temat, nie? 😉
      A czystość i schludność – przede wszystkim:)

    • elatroska
      Lip 06, 2013 @ 18:11:50

      Witam witam serdecznie:))Wróciłam ze szpitala to i wyposzczona jestem:))))

    • even21
      Lip 06, 2013 @ 18:14:42

      Cieszę się! 🙂 Od razu widać, że jesteś w dobrej formie ;))))

    • elatroska
      Lip 06, 2013 @ 18:18:49

      chciałam zadzwonić ale nie wiedziałam czy masz czas gadać?

    • even21
      Lip 06, 2013 @ 18:36:10

      Elu, widzisz, jaki u mnie gorący czas… zaniedbałam blog, na chwilę tylko się pojawiam, bo przyszły weekend, to „godzina W” 😉 dobrze, że kieckę stosowną znalazłam… dopiero wczoraj 🙂 a poza tym – wiesz, jak jest, czasu nie mam, ale pogadać zawsze mogę 😉

  7. urden
    Lip 07, 2013 @ 07:59:38

    Proszę o definicję zadbania 🙂

    Odpowiedz

  8. urden
    Lip 07, 2013 @ 13:12:56

    Wybrnęłaś 😀

    Odpowiedz

Skomentuj

