Ahoj przygodo, czyli przyganiał kocioł garnkowi;)

 

Zadzwoniła moja znajoma (pamiętacie? ;)) i poinformowała mnie, że nareszcie zdecydowała się na wyjazd. Zresztą, gdyby nie przyjaciółka, pewnie by się  dłużej wahała.

– To świetnie! – odpowiedziałam. – Ja też mam zamiar nareszcie gdzieś się wybrać i odpocząć. Oczywiście jedziesz sama? – zapytałam życzliwie, bo wiem, jak bardzo czuła się zmęczona przed urlopem i jak dobrze zrobiłaby jej taka odmiana – spotkanie z koleżanką, wspólne spacery, wyciszenie i odprężenie gdzieś na plaży…

– Nooo, nie… – niepewnie zaczęła. – Jadę z młodszym dzieckiem. Ty wiesz, jakie ono podekscytowane? Już się nie może doczekać! – mówiła coraz szybciej. – A poza tym, wiesz, jak jest do mnie przywiązane. Właśnie jest na zakupach, biega po sklepach i dokupuje niezbędne drobiazgi na wyjazd…
– Chwileczkę – przerwałam. – Sama mówiłaś, że twoje dziecko jest bardzo absorbujące i na tyle duże, że przydałoby ci się trochę odpocząć od domowych obowiązków – dodałam z lekkim wyrzutem. – Kiedy wreszcie zrobisz coś wyłącznie dla siebie?
– Eh, wiesz jak to jest… – ona na to.

Wiem. Zamiast SAMA odwiedzić jedną przyjaciółkę, jadę z dzieckiem do drugiej… Pewne jest tylko, że – tak nasze dzieci, jak i my, będziemy mieć swoje „kółka zainteresowań” podczas urlopu 😉

b169_darlowko

 

8 Komentarzy (+add yours?)

  1. Maria Korzeń zielarka
    Sier 01, 2013 @ 13:50:45

    Odpoczywaj,relaksuj się i poddaj się błogiemu lenistwu.
    Miłego urlopu,
    Buziaki ,Marysia

    Odpowiedz

  2. wg108
    Sier 02, 2013 @ 19:35:33

    Lato, mniejsze i większe urlopiki, kiedy jak właśnie nie teraz?

    Odpowiedz

    • even21
      Sier 11, 2013 @ 19:19:07

      Tak jakoś tradycyjnie już – zimą lub latem. A ja tak bym chciała na przykład wiosną lub wczesną jesienią! Szkoda, że nie mogę wtedy dostać urlopu…

  3. rodorek.bloog.pl
    Sier 03, 2013 @ 06:12:06

    Czyli…nie odpocznie. Przy dziecku przecież nie da się. Trudno kobiecie, matce nauczyć się szczypty zdrowego egoizmu….
    Pozdrawiam serdecznie:)

    Odpowiedz

    • even21
      Sier 11, 2013 @ 19:36:24

      W układzie: z przyjaciółką i naszymi dorastającymi chłopcami – nie było tak źle 😉 Ale masz rację – trudno nam, matkom, pomyśleć tylko o sobie… zawsze na pierwszym planie będą nasze dzieci:)

  4. violamalecka
    Sier 05, 2013 @ 07:21:16

    Uściskaj ode mnie Viv…. 😉

    Odpowiedz

Skomentuj

