Wróciłam, czyli relacja foto:)

Na pewien czas zamieniłam mój blogowy ogród na taki oto ogródek:

Zdjęcie0381

 

Te imponujące kwiaty (naprawdę okazałe) znajdowały się tuż przy drzwiach do pokoju, w którym rezydowaliśmy:

Zdjęcie0382

 

Nie wiem dlaczego, ale widok z balkonu, zamiast przyciągać wzrok w stronę morza, kierował często nasze spojrzenia w przeciwną stronę… Może dlatego, że było równie malowniczo?

Zdjęcie0396

Przypomniałam sobie moje dziecięce wyprawy na wieś, do Dziadków…
i prawdziwy, drewniany wiatrak, który górował nad okolicą. Dziś zastąpiono je zupełnie innymi, ale mającymi niewątpliwy urok. Dostojnie wyglądają w dzień i ślicznie włączają czerwone światełka w nocy…

Zdjęcie0397Moja przyjaciółka stwierdziła, że kiedy im się przygląda, ich jednostajny, miarowy ruch, działa uspokajająco…:) Natomiast dla mnie – najbardziej relaksacyjna będzie ta fotka:

Zdjęcie0393

 

Słońce, bezchmurne niebo, gorący piasek na plaży i szum fal, uderzających o brzeg…:) Z pewnością będę do niej wielokrotnie powracać, kiedy zaczną się zbierać ciemne chmury – nie tylko za oknem 😉
To, co dla mnie było największym zaskoczeniem, to czysta, przejrzysta woda, w której pojawiały się ławice młodego narybku:

Zdjęcie0376

Zachody słońca, zawsze są niepowtarzalne i zachwycające:

 

Zdjęcie0390

 

Zdjęcie0395

Zdjęcie0384Wszystko, co dobre, szybko się kończy…:) Kiedy przyszło odjeżdżać, zmieniła się pogoda, nawet plaża opustoszała… Pożegnałam morze tymi samymi słowami, co zawsze: do zobaczenia za rok! 😉

Zdjęcie0398

 

 

31 komentarzy (+add yours?)

  1. wg108
    Sier 09, 2013 @ 21:34:04

    W tym roku tylu moich znajomych spędziło urlop nad naszym morzem, że aż zastanawiam się dlaczego nie ja? Pewnie jak ja tam będę, to Was nie będzie, buuu ;(

    Odpowiedz

    • even21
      Sier 09, 2013 @ 21:38:43

      Właśnie, dlaczego? 😉
      A mnie się jeszcze marzy krótki wypad przed 26.08. Lubię, kiedy jest już po sezonie nad morzem – chłodniej, mniejszy tłok i jakoś… spokojniej 😉 Akurat, by przed powrotem do pracy pozytywnie naładować życiowe akumulatory… Jeśli wybierzecie Świnoujście, to kto wie? 🙂

  2. Maria Korzeń zielarka
    Sier 10, 2013 @ 07:58:40

    Fotorelacja śliczna a ja nigdzie nie byłam tego lata.
    Może we wrześniu..
    Buziaki, Marysia

    Odpowiedz

    • even21
      Sier 11, 2013 @ 19:43:48

      Marysiu, zawsze żałuję, że nie mogę na urlop we wrześniu… a bywały piękne niejednego roku! 🙂
      Lato jeszcze trwa, więc wszystko przed Tobą! Babie lato też… 😉

  3. Iva
    Sier 10, 2013 @ 18:11:43

    Widzę, że wypoczynek się udał, piękne zdjęcia i wiele zapewne niesamowitych wspomnień. Ja zawsze wyjeżdżając z nad morza płaczę, bo tak naprawdę nie wiem nigdy czy Bozia pozwoli mi za rok tam wrócić. Pozdrawiam cieplutko:-)

    Odpowiedz

    • even21
      Sier 11, 2013 @ 19:51:08

      Ivo, skoro już tak eschatologicznie – wierzę,że Pan jest miłosierny i po tamtej stronie będzie można spacerować po plaży, brodząc po kostki w morzu, kiedy twarz ogrzeje słońce i owieje ożywcza bryza… 😉
      Pozdrawiam równie ciepło:)

  4. rodorek.bloog.pl
    Sier 10, 2013 @ 18:38:41

    Czytałam opinię różnych osób na temat tegorocznego pobytu nad morzem. Wszędzie narzekanie na ceny, oszukańczą gastronomię, tłok, chamstwo i takie tam. A u Ciebie same pozytywy. Miło się czyta… Urlop zawsze trwa za krótko, prawda?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    Odpowiedz

    • even21
      Sier 11, 2013 @ 19:57:31

      Żebyś wiedziała! Zawsze za krótko! 😀
      Właściwie – po raz pierwszy byłam na takim zorganizowanym turnusie. I jakby tak dobrze policzyć, to chyba taniej wyszło, niż gdy „na własną rękę”:)
      Pozdrawiam równie serdecznie:)
      Ps. Tylko o Gorzów nie zahaczyłam…:( ale za to już wiem, że podczas tegorocznych Winobraniowych Spotkań Teatralnych obejrzę „Romea i Julię”, które rekomendowałaś u siebie na blogu:)

  5. Krzysztof "Caddi" Kupiński
    Sier 11, 2013 @ 16:38:28

    Morski piasek najmilszy jest przed sezonem (maj, czerwec), bo później nie widać go, spod plażowiczów, puszek po piwie i butelek.

    Odpowiedz

    • even21
      Sier 11, 2013 @ 20:01:40

      Krzysiu, na szczęście – nie wszędzie:) Mam wrażenie, że jest lepiej niż kiedyś, większa świadomość (?), kultura u rodaków, a lokalne władze dbają i regularnie sprzątają plaże – widać, że zależy im, aby turyści w następnych latach wrócili…

  6. urden
    Sier 11, 2013 @ 17:07:23

    Starodawne okręty mają w sobie to coś…. majestat? tajemnicę?

    Odpowiedz

  7. elatroska
    Sier 11, 2013 @ 19:47:28

    I ja zwróciłam uwagę na ten okręt ale ja zawsze je wyłapuję a potem wyobrażnia moja nie ma granic:))))odpoczynek to dobra sprawa na ładowanie akumulatorów człowieczych.

    Odpowiedz

    • even21
      Sier 11, 2013 @ 20:07:02

      Eluś, „wyobraźnia upiększa, uskrzydla, przekształca”… przy takich okrętach to dopiero pracuje! 😉
      w moim przypadku to już był tzw. najwyższy czas, by je naładować:)

  8. krakowianka
    Sier 12, 2013 @ 08:23:15

    dzięki,że przybliżyłaś mi m orze Even,cudowny zachód słońca,pięknie wyglądają kutry na tle tego zachodu…morze ma w sobie coś z…przygody
    pozdrawiam serdecznie:)

    Odpowiedz

    • even21
      Sier 12, 2013 @ 08:37:57

      Witam, Krakowianko:) Mam nadzieję, że i Ty odpoczęłaś podczas swojego urlopu:)
      Jakaś nostalgia chwyta za serce, gdy się tak przyglądać statkom na tle zachodu słońca…
      Od-pozdrawiam równie serdecznie:)

  9. Iv.vel Viv.
    Sier 12, 2013 @ 21:10:34

    Even, z przyjemnością wróciłam wspomnieniami do miejsc ze zdjęć. Znów widzę te cudne kwiaty pod Waszymi drzwiami, wiatraki, czerwone niebo o zachodzie i …rozwrzeszczane dzieci (nawet w tej chwili się śmieję:))))) Prawda, że było fantastycznie? 🙂 Wrócimy tam za rok!
    A” rodorkowi” powiem, że narzekają ci, którzy nudzą się sami ze sobą i nie potrafią dostrzec piękna w otaczającym nas świecie.

    Odpowiedz

  10. Angie
    Sier 13, 2013 @ 20:13:49

    Cudne, cudne! Morze wyjątkowo czyste i ciepłe w tym roku.
    Mogę takie zdjęcia oglądać godzinami:)
    Ze swoich około 600 znad morza , musiałam wybrać tylko część na blog; powoli wrzucam 😉

    Odpowiedz

  11. Cane
    Sier 16, 2013 @ 06:24:21

    Mam wrażenie, że większość z nas w tym roku urlop spędzała nad morzem. 🙂
    Jaka to miejscowość? Trochę przypomina Władysławowo.

    Odpowiedz

Skomentuj

