To trzeba przeżyć, czyli się działo:)

Jeszcze nie umiem opowiedzieć, dobrze napisać o tym, co się działo… Ostatni weekend spędziłam daleko od domu, ale za to w doborowym towarzystwie:) Wszystko za sprawą przedsięwzięcia, którego spiritus movens był Wuguś. Dla mnie przygoda rozpoczęła się w marcu, kiedy ogłoszono konkurs na opowiadanie. Mając wsparcie blogosfery, z przyjemnością zaczęłam pisać…
Właśnie wróciłam z trzydniowego spotkania laureatów, gdzie podczas uroczystej gali, odebrałam wyróżnienie (konkursowa praca została wydana drukiem w antologii pt. Jabłoń i inne opowiadania, a zainteresowani mogą ją przeczytać w zakładce Opowieści starego domu).

Niepowtarzalne wrażenia, wiele życzliwości i atrakcji. Jedną z  nich była wyprawa do Skalnego miasta, a ze szczytu – takie widoki:

2013-09-28 10.39.02

Choć, oczywiście, trudno jakoś wiedźmie spokojnie przyjąć, że cała wyprawa zaczęła się od skalnej czarownicy:

2013-09-28 11.20.21

Myślę, że ze zrozumiałych względów, nikt nie będzie miał do mnie pretensji, że nie mam zdjęć z Wichrowych… Stałam oniemiała, chłonąc wzrokiem widoki. Zasłoniłam nawet usta, by przypadkiem, niepotrzebnym westchnięciem nie spłoszyć magicznej chwili zachwytu…

Mam za to inną fotkę – niepowtarzalny, jedyny w swoim rodzaju kwiat… Na szczęście, bardzo nie ucierpiał w długaśnej podróży. Dostałam go od Wiewiórki przed wyjazdem:

2013-10-01 06.58.17

Po raz kolejny potwierdziło się, że mam szczęście do ludzi 🙂 Trzy dni spędzone w doborowym towarzystwie – Wiewiórki i Wugusia, Dablju i Heli (tak, tak, tej od Mariana… i szczerze powiem – umiałybyśmy zgrać się, by nadawać na tych samych falach, całkiem niezła byłaby z niej wiedźma ;)), Caddiego i Cane’a, którzy także otrzymali wyróżnienia… Tego się nie da opowiedzieć. To trzeba przeżyć.

 

32 Komentarze (+add yours?)

  1. Angie
    Paźdź 01, 2013 @ 19:22:12

    Gratulowałam u Wugusia, gratuluję i tu Ev Tobie i Wszystkim Laureatom ! 😀

    Odpowiedz

    • even21
      Paźdź 01, 2013 @ 19:24:14

      Angie, dziękuję! Brakowało mi tam Ciebie…

    • Angie
      Paźdź 01, 2013 @ 19:28:03

      Wiem, czułam jak mówicie o mnie ,haha! 😉
      Niestety tamten okres, gdy trzeba było napisać opowiadanie , był u mnie i dla mnie wyjątkowo niekorzystny. Nadal zresztą są różne zawirowania 😉 Może dopiero gdy się ustabilizuje jako tako to moje życie, usiądę i coś fajnego napiszę 😉

    • even21
      Paźdź 01, 2013 @ 19:30:57

      Angie, nie mam wątpliwości, że napiszesz 🙂 i będzie to naprawdę dobre!

  2. wg108
    Paźdź 01, 2013 @ 19:23:06

    Even, to Wichrowe Górki mają szczęście, że trafiają do nas wyłącznie najmilsze i najpiękniejsze czarodziejki

    Odpowiedz

    • even21
      Paźdź 01, 2013 @ 19:25:32

      A teraz jeszcze niektóre urosną 😉

    • wg108
      Paźdź 01, 2013 @ 19:39:37

      Lektura antologii pokonkursowej pozwala zobaczyć jak wysoko była zawieszona poprzeczka. Cieszę się, że „reprezentacja blogowa” nie dała sobie w kaszę dmuchać. Zaprocentowały literackie i blogerskie doświadczenia, więc Wasze laury są jak najbardziej zasłużone. I jest to moja radość podwójna, bo dodatkowo – przy okazji – gościć Was na Wichrowych to zaszczyt.

    • even21
      Paźdź 01, 2013 @ 20:54:59

      Miło mi, Wugusiu – w tej gościnie, cała przyjemność po mojej stronie 🙂
      A co do antologii – Ty wiesz najlepiej, bo wszystko zważyłeś i przestudiowałaś. Ja wybiórczo, jeszcze całości nie zdążyłam. Mimo wszystko biorę do serca Twoje dobre słowa, bo niektórzy „literaci” kręcą nosem, gdy słyszą o blogerach…

  3. krakowianka
    Paźdź 01, 2013 @ 21:14:16

    Even,gratuluję drugiej młodej zdolnej,tak jak Caddi,godnie reprezentowaliście bloggerów!
    piękne opowiadanie starego domu…pozdrawiam serdecznie:)

    Odpowiedz

    • even21
      Paźdź 01, 2013 @ 21:19:24

      Dziękuję,Krakowianko! Starałam się, jak mogłam, by wstydu blogosferze nie przynieść 🙂 A przy Caddim i Canie – młodych i zdolnych, odmłodniałam i ja 😉

  4. maszynagocha
    Paźdź 02, 2013 @ 00:59:56

    Moje gratulacje! Tak dalej trzymaj. Pozdrawiam. 🙂

    Odpowiedz

  5. Justyna
    Paźdź 02, 2013 @ 07:20:32

    Gratuluję:) jestem z Ciebie dumna:))

    Odpowiedz

  6. Cane
    Paźdź 02, 2013 @ 08:14:03

    Było przesympatycznie. A przy okazji kolejnych spotkań będzie już tylko lepiej. 🙂

    Odpowiedz

  7. valiccoria
    Paźdź 02, 2013 @ 12:48:50

    Droga even,dziekuję za „te same fale” to miło.Jak pamiętasz caddi mnie „zagadał” po drodze i strasznie żałowałam,że z Tobą/Wami nie mogłam odbyć chociaż części podrózy.Trochę milczenia też smakuje 😉
    Ciumki

    Odpowiedz

  8. valiccoria
    Paźdź 02, 2013 @ 13:44:31

    ambicja była trochę wymuszona ,z naciskiem na „wymuszona” ale dzielnie walczył 😉

    Odpowiedz

  9. nobody
    Paźdź 03, 2013 @ 08:51:57

    Ależ ta nasza młodzież piękna i uzdolniona!. Z ogromną radością zasiadałam w tak zacnym gronie! (posłodzone-zamieszane;))
    Barrdzo sympatyczny weekend kochani. Najmilej wspominam te walki słowne. Dobrze, że błota nie było.;))

    Odpowiedz

    • even21
      Paźdź 03, 2013 @ 16:56:05

      Nobody – walki słowne? czyżbym coś przegapiła? 🙂
      Weekend faktycznie sympatyczny, na długo pozostanie w pamięci…z przyjemnością bym powtórzyła:)

  10. rodorek
    Paźdź 04, 2013 @ 06:39:46

    Gratuluję Even, serdecznie gratuluję wyróżnienia! Zasłużyłaś:) Piszesz o magicznych widokach, ale Twoje pisanie też ma coś z magii…
    Pozdrawiam:)
    Ps. Bardzo dziękuję za mądry i „ciepły” komentarz i życzę wspaniałego dnia:)

    Odpowiedz

    • even21
      Paźdź 05, 2013 @ 21:24:43

      Dziękuję, Rodorku:) Równie magicznie odbieram Twoje felietony:)
      A propos konkursu: wśród laureatów była Kasia Gucałło z Gorzowa. Podczas spotkania w Tuchowie okazało się, że obie kończyłyśmy „dziewiętnastkę”, czyli II LO… 🙂
      Pozdrawiam równie serdecznie:)

  11. violamalecka
    Paźdź 05, 2013 @ 01:56:36

    Fantastyczne są takie spotkania
    no i miejsce cudne.
    A spotkałaś tam może jakąś moją
    przyjaciółkę, rudą wiewiórkę..?

    Odpowiedz

  12. mmrr
    Paźdź 07, 2013 @ 06:30:11

    Gratuluję Ci Even21 wyróżnienia 🙂 i pozdrawiam

    Odpowiedz

Skomentuj

