Opowieści różnej treści ;)

 

 Dziś od rana otrzymałam wiadomość, która – nie dość, że mnie obudziła o wyjątkowo wczesnej porze (bo czyż wpół do dziewiątej rano nie jest środkiem nocy dla każdej przyzwoitej wiedźmy?), to na szczęście mnie rozbawiła 😀
Dlaczego? Popatrzcie sami: jeśli tak niektórzy wyobrażają sobie wiedźmy, to – Koleżanki i Koledzy, co tu dużo mówić, jesteśmy bezpieczni i śmiało, bez obaw, możemy pogłębiać naszą wiedzę:

pytaniejpg(1)

Poza tym, miło, że ktoś nas docenia, fundując nam Dzień Wiedźmy. 🙂
Tymczasem, skoro nasze święto, to i przyzwoite wiedźmy mogą sobie pozwolić na odrobinę fanaberii 😉
Od razu się przyznam, że i mnie się udzieliło… zatem przepraszam Szanownych P.T. Czytelników i niech mi mój Mistrz wybaczy, ale… popełniłam morderstwo. Nie, żeby tak realnie, raczej wirtualnie. I raczej z premedytacją. Szczegóły znajdziecie w zakładce na górze pod hasłem: 24 godziny…

16 Komentarzy (+add yours?)

  1. wg108
    List 17, 2013 @ 18:29:23

    Ha ha ha! To dlatego tyle od wczoraj chemtrailsów na niebie. Latają wiedźmy w te i nazad ;)))
    A opowiadanie fajne ino przegadane…

    Odpowiedz

  2. Caddi Fredson
    List 17, 2013 @ 18:35:13

    Też widziałeś te chemtrailsy??? Teraz już wiemy, że Even świętowała:-)

    Odpowiedz

  3. even21
    List 17, 2013 @ 18:37:37

    Z Wichrowych było widać? To musiał być urzekający widok! 😉
    Wiedźmy już tak mają, że „gadajom i gadajom”…
    dobrze, że całkiem nie pogoniłeś 😉

    Odpowiedz

  4. Cane
    List 17, 2013 @ 19:42:38

    Ubiór stosowny do pory roku. 😉

    Odpowiedz

  5. krakowianka
    List 17, 2013 @ 20:18:56

    a jeśli tak wyglądają wiedźmy…to niech tam sobie latają…. 😉
    wiedźmom tez się należy jakieś święto,zatem mopy z turbodoładowaniem w górę….P

    Odpowiedz

  6. Angie
    List 17, 2013 @ 21:53:11

    Wiedźmy bywają ogólnie spragnione. I ubierają się niestosownie do pory roku oraz obecnej aury. I często latają.
    Jako znana,stara wiedźma (przecież ” angiewitch”)
    coś wiem o tym 😉 😀

    Odpowiedz

    • even21
      List 17, 2013 @ 21:58:21

      A świętowałaś choć troszkę? Mnie się nie udało, a w tym tygodniu pewnie sobie trochę polatam…niekoniecznie świątecznie, ale na pewno niestosownie ubrana! 😉 😀

  7. Angie
    List 17, 2013 @ 23:26:18

    Ev, ja świętuję przy każdej okazji 😉 Wychodząc z założenia/popartego solidnym doświadczeniem/ , że życie to nie bajka, należy zrobić wszystko, wykorzystać każdy dzień, każde miłe zdarzenie, by świętować.A świętować można na różne sposoby 😉
    Dziś latałam trochę, byłam u serdecznej przyjaciółki na urodzinach jej córeczki. Martynka skończyła- uwaga!- ROCZEK! A koleżanka jest tylko troszkę młodsza ode mnie 😉 Podziwiam, szczerze podziwiam; nie wiem czy jest jakaś cena( no, może jakieś dobre pół miliona; wszak podobno wszystko ma swą cenę…. 😉 ) abym dała się dziś
    ” wepchnąć w pieluchy” 😉 Ale przyznam, widok berbecia z cudnymi blond loczkami , ukochanym ” kociem” w rączce i ” moniem” w buzi cudownie robi! Już nawet nie chcę myśleć, kiedy MOJE ( wszystkie trzy) takie były! Jak mawiał mój ukochany Piter: najprostszą rzeczą jest CZAS. Miał, jak zwykle, rację. 🙂 😀

    Odpowiedz

  8. Caddi Fredson
    List 19, 2013 @ 20:34:03

    Skończyło się czerwone wino. Pora iść spać, albo… co:-)

    Odpowiedz

  9. nobody
    List 20, 2013 @ 15:02:51

    O! wreszcie coś o mnie.
    http://tinylink.net/arw6i

    Odpowiedz

  10. violamalecka
    List 21, 2013 @ 08:37:25

    Nie wiem dlaczego ale wcięło
    gdzieś mój komentarz.
    Więc powtórzę:
    Wszystkiego NAJ…. Even
    i oby Ci się miEtła nie połamała. 😉

    Odpowiedz

Skomentuj

