Wspomnienia, czyli spacerkiem po ogrodzie

Walczę z czasem. Na wyścigi. Już nawet nie wiem czy on mnie goni, czy ja za nim. I tylko mi żal, że tak mało go mam, by częściej doglądać mojego ogrodu. Nie dają mi spokoju słowa, które napisała moja przyjaciółka, że prowadzenie bloga to wielka odpowiedzialność. Zawstydziłam się trochę w duchu, bo co z tego, że staram się być odpowiedzialna za słowa, skoro od dawna nic nie napisałam?

Choć podobno tylko winni się tłumaczą, na usprawiedliwienie powiem, że mam od dawna, czyli od ponad miesiąca, ostatnie jesienne fotki z ogrodu. Tym razem nie mojego, a botanicznego. Zapraszam na spacer  po jesiennych wspomnieniach:

Zdjęcie0434Zdjęcie0437

Zdjęcie0433

Zdjęcie0436

Zdjęcie0435

15 Komentarzy (+add yours?)

  1. Caddi Fredson
    Gru 17, 2013 @ 21:57:51

    Rzeczywiście! Z tą odpowiedzialnością za bloga jest ostatnio krucho u Ciebie. Nie wiem dlaczego, ale przypomniały mi się słowa:
    Jeżeli mnie oswoisz, będziemy się nawzajem potrzebować. – dialog lisa z Księciem, Antoine de Saint-Exupéry, Mały Książę.
    Skoroś nas oswoiła ze swoim ogrodem to doglądaj go od czasu do czasu:-)

    Odpowiedz

  2. maszynagocha
    Gru 18, 2013 @ 10:57:57

    Wiem jak to jest. Życie niesie masę różnych spraw, nie cierpiących zwłoki. Cóż, po prostu się nie nadąża. Zdjęcia, jak zwykle bardzo fajne i nostalgiczne. 🙂

    Odpowiedz

    • even21
      Gru 18, 2013 @ 21:35:57

      Gosiu, dziękuję za wyrozumiałość:)
      Dobrze, że niedługo święta. Można się zatrzymać na chwilę w tym biegu… 😉

  3. Cane
    Gru 19, 2013 @ 18:40:21

    E tam. To my jesteśmy, by rządzić blogiem, a nie by blog rządził nami. 😉

    Odpowiedz

  4. rodorek
    Gru 20, 2013 @ 08:27:27

    A ja czytałam kiedyś, że blog jest jak ogród, który trzeba systematycznie podlewać:) Tyle, że są w życiu okresy, kiedy priorytetem jest real, wszak życie w wirtualu zawsze może poczekać, prawda?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    Odpowiedz

    • even21
      Gru 21, 2013 @ 10:53:29

      Żebyś wiedziała! 🙂
      I chyba całe szczęście, że real potrafi pochłonąć nas bez reszty 😉 w końcu – samo życie:)
      Serdeczności i dla Ciebie!:)

  5. Sonia
    Gru 20, 2013 @ 09:10:43

    Ktoś powiedział (napisał), że walka z czasem, to walka beznadziejna i z góry przegrana. Przypomniałam sobie te słowa, kiedy niedawno zamiast w supermarkecie znalazłam się nad rzeką zmarszczoną jesiennym słońcem 🙂 Od czasu do czasu człowiek musi sobie polatać, czyli oderwać się od bieganiny 🙂
    Pozdrawiam cieplutko

    Odpowiedz

  6. krakusek
    Gru 20, 2013 @ 22:54:16

    a ja rozumiem Ciebie doskonale,czasem real wygrywa…ale tu się wraca,bo się tęskni…:)
    piękne zdjęcia Even…:-)

    Odpowiedz

    • even21
      Gru 21, 2013 @ 10:59:18

      Dziękuję Krakowianko:) Piękny dzień był, jeden z tych, kiedy nogi same niosły… 😉
      A pewnie, że się tęskni. I to jeszcze jak! 😀 Dobrze, że trochę czasu wolnego przed nami. Co minęło, nie wróci, ale warto trochę nadrobić zaległości. Jest w tym duża przyjemność 🙂

  7. Ann
    Gru 21, 2013 @ 07:22:23

    Zdjęcia super, chętnie bym je podkradła 🙂

    Odpowiedz

Skomentuj

