Świąteczne (?) ciasteczko ;)

Serdecznie dziękuję za pamięć i przepiękne życzenia z okazji świąt Bożego Narodzenia, które we wszelkich możliwych formach dotarły pod moim adresem. Dobrych życzeń nigdy za wiele, ale mam jedno – niech się spełni wszystko, czego sobie najlepszego życzyliśmy:)

W ferworze świątecznych przygotowań, kiedy pochwaliłam zielonogórską choinkę i pokazałam nieco dekoracji świątecznych, jakoś umknęło mi jedno zdjęcie, którym chciałam się podzielić na blogu, choć to może jakoś niezbyt jednoznacznie brzmi (wiecie, co mam na myśli – eh, te skojarzenia!) 😉

Pamiętacie, jak wytropiłam majtki obciskające, a nawet obciągające? Muszę powiedzieć, że to już historyczne zdjęcia, bo po kiosku, w którym je znalazłam, nie ma śladu. Natomiast świetnie ma się galeria Focus, a pomysłowość świątecznych dekoracji bywa czasami zaskakująca… 😀
Ja to mam szczęście 😉 rzecz – ponownie dotyczy…. zresztą, sami zobaczcie:

zdjęcie

15 Komentarzy (+add yours?)

  1. goldenbrown
    Gru 30, 2013 @ 02:31:57

    Hahaha 🙂 Trudno NIE zwrócić uwagi na to CIACHO 😉

    Odpowiedz

  2. Caddi Fredson
    Gru 30, 2013 @ 06:59:03

    To takie w końcu normalne… te skojarzenia rzecz jasna:-)

    Odpowiedz

  3. Urszula
    Gru 30, 2013 @ 08:36:13

    Niechaj się spełnią! Dużo słodyczy Even! 🙂

    Odpowiedz

  4. Cane
    Gru 30, 2013 @ 16:50:04

    Życzenia niech się spełniają! Do Siego! 🙂

    Odpowiedz

  5. wichrowe108
    Gru 30, 2013 @ 18:12:09

    Dobre ciasteczko nie jest złe:-)
    No i grunt to poczucie humoru, najtańsze i najlepsze lekarstwo na smutki.
    Ciumk Even!
    BTW dzięki za karteczkę!

    Odpowiedz

    • even21
      Gru 31, 2013 @ 13:43:31

      Uśmiałam się jak nie wiem co! 😀 śmiech najlepszy, to fakt:)
      A co do BTW – karteczka specjalnie w pierwszej kolejności z myślą o Wiewiórce, bo ona lubi tak tradycjonalnie:)

  6. krakowianka
    Gru 30, 2013 @ 18:17:13

    hahaha,pomysłowość niektórych nie ma granic…
    wszystkiego Dobrego Even w Nowym Roku… 🙂

    Odpowiedz

Skomentuj

