2013 in review

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2013 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Sydney Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 13,000 times in 2013. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 5 sold-out performances for that many people to see it.

Mówi się, że bloga prowadzimy przede wszystkim dla siebie. Tak szczerze mówiąc, nie umiałabym udzielić jednoznacznej odpowiedzi – dlaczego ja? (nie mylić z idiotyczną produkcją telewizyjną, od której wywraca się wątroba) 😉 Myślę, że przede wszystkim pisanie sprawia mi frajdę. Zdarza się, że muszę, bo się uduszę – wrzucę coś, co mnie dziwi, drażni, zachwyca. Co więcej, jest Ktoś, kto to przeczyta, a nawet mu się spodoba 🙂 Szczególnie ważne okazuje się to w takich momentach, jak ten, kiedy WordPress przesyła roczny raport. Rok temu, dzięki Wam, wspięłam się na mój Mount Everest, w tym – zapełniliście wszystkie miejsca w Operze w Sidney i to pięciokrotnie! 🙂
sydney-opera-insidesydney opera house 2(zdjęcia z neta)

A skoro mowa o statystykach:
W moim ogrodzie gościliście w 2013 r. ponad 13 tysięcy razy i klikaliście z 32 krajów (najwięcej z Polski, Stanów Zjednoczonych, Kanady i Niemiec), zamieściliście prawie trzy tysiące komentarzy – najwięcej: Krakowianka, Wuguś, Caddi, Angie i Cane, a referencji od: AngieElitroski, Krakowianki, Kawał_mnie –
za co z serca,Wszystkim bez wyjątku, odwiedzającym mój blog,

D Z I Ę K U J Ę!

Statystyki okazały się sporym zaskoczeniem, bo najczęstszą aktywność odnotowano w styczniu ubr., a najpopularniejszym wpisem była 2. część Opowieści Gracji Damą być…  – a mnie się zdawało, że później napisałam dużo ciekawsze rzeczy 😉

Najpiękniejsze jest jednak to, co powtarzam od dawna – zawsze miałam szczęście do ludzi! Dzięki blogowaniu wiele znajomości znalazło ciąg dalszy w kontaktach prywatnych, a nawet spotkaniach towarzyskich. I to było wspaniałe w ubiegłym roku! 😀 Ważna okazała się świadomość, że odwiedzają mnie osoby z krwi i kości, a nie wirtualne nicki, wszak prawdziwe życie toczy się nie przed, lecz za monitorem:) Nie ukrywam, że chciałabym jeszcze osobiście spotkać się z kilkoma osobami, z którymi wymieniamy uwagi na blogach, a jednocześnie ubolewam, że niektórych, ze względu na odległość, prawdopodobnie odwiedzić nie będę mogła…

Dziękuję wszystkim za to, że warto było prowadzić ten blog. I zapraszam… do mego ogrodu – staropolskim obyczajem – furtka zawsze otwarta:

Zdjęcie0222Zdjęcie0224

39 Komentarzy (+add yours?)

  1. Urszula
    Sty 04, 2014 @ 22:23:32

    Reasumujac , zupełnie realnie. Do zobaczenia znów, miejmy nadzieję niebawem. 🙂

    Odpowiedz

  2. Cane
    Sty 04, 2014 @ 22:41:22

    I ja statystyki „mimochodem” przejrzałem. Miłego pisania, dobrych znajomości, rychłego spotkania, pozdrowienia dla „Młodego”. 🙂
    P.S. Kartka ma honorowe miejsce na stoliczku świątecznym. 🙂

    Odpowiedz

  3. missoreille
    Sty 04, 2014 @ 23:47:58

    gratuluje super! Mam nadzieje, że za rok również będę mogła napisać o swoim blogu tak optymistycznie podsumowującą notkę 🙂

    Odpowiedz

    • even21
      Sty 04, 2014 @ 23:51:47

      Nawet, jeśli wordpress zrezygnowałby z tego sympatycznego raportu, zawsze możesz sięgnąć do statystyk 🙂 Już trzymam kciuki:)

  4. Caddi Fredson
    Sty 05, 2014 @ 05:39:49

    Gratulacje! Wspomniałaś coś o statystykach. One są miłe, ale niekoniecznie oddają wartość wpisów, a zwłaszcza nie zawsze „zgrywają” z naszymi odczuciami.
    Tak, jak napisałaś, warto czasami przekroczyć ekran i spotkać tych naszych czytaczy i komentatorów.
    Informację o furtce przyjmuję, jako otwarte zaproszenie.

    Odpowiedz

  5. wichrowe108
    Sty 05, 2014 @ 05:48:04

    Ten Wuguś to pewnie erotoman-gawędziarz, pogoń dziada!

    Odpowiedz

  6. Iva
    Sty 05, 2014 @ 10:42:59

    Even ja od jakiegoś czasu śledzę Twój blog, a że komentuję rzadko – to fakt:-).
    Serdecznie pozdrawiam i życzę pomyślności w Nowym Roku!!

    Odpowiedz

    • even21
      Sty 05, 2014 @ 11:54:41

      Ivo, bardzo mi miło! 🙂 Dziękuję za życzenia – Tobie również najlepszego!
      Żartobliwie mówiąc, mam nadzieję, że z tego śledzenia afery nie będzie 😉
      A na poważnie: cieszę się, że jesteś i zapraszam! 🙂

  7. krakowianka
    Sty 05, 2014 @ 12:29:57

    no prosze jaka statystyka…gratuluję Even…i dalszej weny w pisaniu bloga życzę… 😉

    Odpowiedz

    • even21
      Sty 05, 2014 @ 12:57:52

      Krakowianko, tę statystykę bardzo, ale to bardzo Tobie zawdzięczam, więc równie bardzo, bardzo dziękuję! 😀
      a z weną, wiesz, jak to jest – kapryśna z niej osóbka… 😉

  8. Iva
    Sty 05, 2014 @ 16:37:35

    Even ja nie z tych co to śledzą a potem afery robią:-) serdeczności!

    Odpowiedz

    • even21
      Sty 05, 2014 @ 20:01:28

      Wiem, wiem… żartowałam:) Lubię takie słowne skojarzenia:) Podejrzewam, że obie z całego śledzenia, wybrałybyśmy śledzika ;)))
      Moc serdeczności i dla Ciebie! 🙂

  9. goldenbrown
    Sty 05, 2014 @ 19:56:11

    Blog to miejsce spotkań, miejsce rozmów. Może być klubem, kawiarnią, czy przytulnym fotelem 😉 Ważne, żeby gromadziła się w nim dobra energia 😉
    I tego Ci życzę – dużo ciekawych, dobrych spotkań na blogu i w realu 🙂

    Odpowiedz

    • even21
      Sty 05, 2014 @ 20:05:07

      Goldi – właśnie tę pozytywną, dobrą energię czerpię garściami 😉 I mam nadzieję, że z mojego bloga, też się trochę innym udziela 🙂
      Zatem – do miłego:)

  10. Angie
    Sty 06, 2014 @ 10:30:44

    Gratuluję Ev! 🙂
    A z Sydney Opera House WordPress chyba ma jakieś uklady w tym roku 😉

    Odpowiedz

  11. rodorek
    Sty 07, 2014 @ 08:11:37

    I ja z tej furtki mam zamiar korzystać:) Moje serdeczne gratulacje Even. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!

    Odpowiedz

  12. violamalecka
    Sty 11, 2014 @ 19:46:05

    Rozbujałaś się Even…
    Tak trzymaj… Buziaki!!!

    Odpowiedz

  13. Caddi Fredson
    Sty 14, 2014 @ 20:30:03

    No lipa i cisza, że ho ho:-)

    Odpowiedz

  14. Trackback: Z nowym rokiem… | even21 - w moim ogrodzie...

Skomentuj

