Zdjęcie-zagadka;)

Dostałam przepiękne, moim zdaniem, zdjęcie z intrygującym podpisem: Tak mnie rano witają w pracy:)
Na pierwszy rzut oka trochę taki  futurystyczny obrazek, a że na zaprzyjaźnionych blogach widziałam ostatnio sporo wschodów i zachodów słońca, pomyślałam, że może spodoba się Wam ten świt… i oczywiście pytanie: czy wiecie, co to jest???

IMG_0445

6 Komentarzy (+add yours?)

  1. Caddi
    Gru 19, 2014 @ 12:15:09

    Nie mam pojęcia, gdzie jest taras z tak przepięknym widokiem, ale miło popatrzeć:-)

    Odpowiedz

  2. Wichrowe108
    Gru 19, 2014 @ 19:44:39

    Wygląda jak lądowisko dla helikopterków, pewnie to jakiś szpital 😉

    Odpowiedz

    • even21
      Gru 19, 2014 @ 23:21:17

      Wugusiu, rozumiem, że skoro nikt się nie chciał wpisać, to nie można powiedzieć, że zepsułeś szybko zabawę… 😉
      Lądowisko znajduje się na dachu szpitala w Zielonej Górze. Swoją drogą – nigdy pewnie bym się tam „normalną drogą” (czyli nie na noszach 🙂 ) nie dostała, dlatego bardzo ucieszyła mnie ta fotka – ciekawiło mnie, jak wygląda panorama Zielonej Góry z tego miejsca.

    • Wichrowe108
      Gru 20, 2014 @ 14:05:13

      Wuguś paskuda, paskudna paskuda 😦

    • even21
      Gru 20, 2014 @ 14:19:03

      Och, powiedzmy, że taka odrobina kokieterii… 😉

Skomentuj

