Mamy maj:)

Kwiecień zakończyłam przykrymi wydarzeniami w rodzinie, więc nastrój raczej refleksyjny, a pisać „smęty”, to lepiej wcale… Tymczasem nadszedł maj!
O majówkach w mojej rodzinie już kiedyś wspominałam, chociaż po ostatnim wystąpieniu Pewnego Pana, by świętować przy grillu, a nie pytać, jakoś odeszła mi ochota… Może to wpływ książki, którą przeczytałam o jego niebezpiecznych związkach? Zasada „chleba i igrzysk”, jak widać, sprawdza się od starożytności, a ja – pewnie naiwnie wciąż jeszcze wierzę, że Polacy za tydzień mądrze wybiorą i w naszym kraju będzie się żyło lepiej. Póki co – nacieszmy jednak zmysły, bo jeśli ktoś/coś zapewnia obfitość, to z pewnością natura…

Znacie ten moment? Pokonujecie codziennie tę samą drogę. Niby nic szczególnego, zawsze te same widoki, nic się nie zmienia…
I raptem – wszystko inaczej! Z ogromnym zaskoczeniem zauważacie, że cały świat wokół Was oszalał na tle kolorów. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, którą pamiętacie z dziecięcych bajek, na tle intensywnej zieleni – kwitną kwiaty i drzewa. Taki „wysyp” barw tylko w maju i nigdy zieleń nie jest tak soczysta, jak teraz. Uwielbiam ten moment!  Nie darmo się mówi, że najpiękniejszy jest w sercu maj:)

Właśnie przedwczoraj zauważyłam – zaczynają kwitnąć moje ukochane bzy:)))

bez

18 Komentarzy (+add yours?)

  1. Ann
    Maj 03, 2015 @ 15:50:38

    Polacy nie mają szans wybrać mądrze, ale przynajmniej bez pięknie kwitnie.Pozdrawiam.

    Odpowiedz

    • even21
      Maj 03, 2015 @ 17:50:45

      Smutna to refleksja, jeśli brak mądrości w narodzie… a bez? Już, tuż, tuż… właśnie się rozwija i to jest piękne!:)
      Serdeczności, Ann!:)

  2. Wichrowe108
    Maj 03, 2015 @ 18:46:15

    Ja mam taką zasadę, że polityką zajmuję się wyłącznie raz w roku, jak gnój wyrzucam. Polecam. Jak nie masz gnoju to chociaż sobie widły kup 😉

    A co kolorów to maj rzeczywiście dobrze nastraja do życia. Nawet lekko rozmarza. Co ja mówię „lekko”! Rozmarza na całego!

    Odpowiedz

  3. cichosza
    Maj 04, 2015 @ 12:48:51

    a u mnie bzy jeszcze nie zakwitły 🙂 pozdrawiam

    Odpowiedz

  4. elatroska
    Maj 04, 2015 @ 17:34:53

    Maj swym urokiem chwyta za serce i jakby skrzydła zaczęły rosnąć:)))
    Podoba mi się Wugusia podejście do polityki.
    Buziaczki.

    Odpowiedz

  5. elatroska
    Maj 18, 2015 @ 14:51:53

    Maj się kiedys skończy….:))) wiesz o tym nie?

    Odpowiedz

  6. elatroska
    Maj 21, 2015 @ 16:45:20

    No nic nie mówię ale żeby póżniej nie było…maj minął nadaremnie ale była dupa ze mnie hahahaha
    Usciski deszczowe.

    Odpowiedz

Skomentuj

