Ostatni dzień wakacji…

Podobnie, jak dla wielu z Was, mój urlop skończył się dużo wcześniej. Od tygodnia znów zasuwam jak Zatopek… Pozostały wspomnienia mile spędzonych chwil, odpoczynku, wyciszenia i radowania się życiem. Dziś wróciłam z pracy z taką migreną, że na oczy nie widzę…:(
I kto powiedział, że praca powinna być pasją, bo wtedy nie odczuwa się zmęczenia? Moja – jest pasją, ale… (cóż zawsze jest jakieś „ale”).
Z pewnością to nie starość, bo moja pielęgniarka uświadomiła mi, że ta rozpoczyna się około dziewięćdziesiątki. Znaczy – mam jeszcze czas;)
Tymczasem zanućcie ze mną i niezapomnianą Anną i dajcie się unieść wspomnieniom letnich wakacji:

12 Komentarzy (+add yours?)

  1. Wichrowe108
    Sier 31, 2015 @ 18:13:45

    Szybko miesiące wakacyjne zleciały, marzyłem że wygospodaruję trochę czasu dla siebie i nic z tego nie wyszło. Można tylko westchnąć i zasuwać dalej.

    Odpowiedz

  2. goldenbrown
    Sier 31, 2015 @ 20:53:28

    Miło zakończyłaś sierpień, akurat ta piosenka dobrze mi się kojarzy 🙂

    Odpowiedz

  3. cichosza
    Wrz 01, 2015 @ 11:31:24

    tak wakacje już za nami ale lato jeszcze trwa 🙂

    Odpowiedz

  4. Cerka
    Wrz 13, 2015 @ 01:18:22

    Witaj – Ty się budzisz na wiosnę, żyjesz latem, a ja stary wywrotowiec dopiero na pograniczu lata i jesieni wychynęłam z cienia, tj. zatęskniłam za blogami… Zwłaszcza że to prosta (?) droga do Was kochane dziewczyny… Dlaczego znak zapytania? Bo nie mam po blogach Waszego „oblatania” – ale staram się. Pozdrawiam – Cerka

    Odpowiedz

  5. Cane
    Wrz 23, 2015 @ 19:04:10

    Na myśl o pierwszym września do dziś dzień dostaję chandry. Gdybym został nauczycielem, pewnie zacząłbym podejrzewać siebie o masochizm. Szkoła to koszmar, szczególnie teraz, bez czipsów w sklepikach. 😉
    Pozdrawiamy!
    P.S. I do zobaczenia!

    Odpowiedz

Skomentuj

