Z nowym rokiem

 

*   *   *

Już nie dziurawię kartki
ani obdzieram ze skóry wyrazów
do reszty z premedytacją obcięłam pazury
drapieżne patroszenie metafor
i obnażanie mroku pozostawiam innym
po latach nauczyłam się tego
czego nie wiedziały młodzieńcze dni
w moim ogrodzie zbieram słowa
układam w bukiety światła
wplatając niemodne rekwizyty

popełniłam kolejny staroświecki wiersz

 

Ps.
Znalazłam w sieci takie „noworoczne postanowienie”:

15672752_10206671209933701_638117436595347754_n

10 komentarzy (+add yours?)

  1. Wichrowe108
    Sty 08, 2017 @ 23:26:02

    Chaotycznie, ale generalnie cieszymy się, że jest pięknie. Piękno nie zawsze wymaga uporządkowania. Raz na czas warto walnąć czymś od serca. I tak trzymajmy!

    Odpowiedz

    • even21
      Sty 10, 2017 @ 14:06:47

      Wugusiu, bo piękno daje siłę, by żyć. Pięknie żyć. I dobrze wiesz, kto jest w tej dziedzinie świetną inspiracją nie tylko dla mnie 😉

  2. Iva
    Sty 09, 2017 @ 18:22:41

    Witaj po długiej mej nieobecności! Ładny ten wiersz, a postanowienie noworoczne też super. Tak więc życzę Ci wiele radości na ten już rozpoczęty 2017 rok!!

    Odpowiedz

    • even21
      Sty 10, 2017 @ 14:09:13

      Witaj, Iv w rozpoczętym 2017 roku!
      Postanowienie noworoczne tak bardzo mnie urzekło, że postanowiłam się nim podzielić. Cieszę się, że i Tobie przypadło do gustu! 🙂

  3. goldenbrown
    Sty 09, 2017 @ 20:54:27

    Takie postanowienia, to ja też mogę robić 😉

    Odpowiedz

  4. Agata Skrajnowska
    Sty 11, 2017 @ 04:25:29

    a ja tam lubię :)podoba mi się:), nie ma w nim nic staroświeckiego, teraz wszystko co stare powraca:) i jest na topeczku:)- przynajmniej dla mnie:) Niech żyje Vintage:))))). POzdrawiam i życzę Ci aby każdy dzień Nowego Roku budził i usypiał Cię w ramionach szczęścia:). Buziaki Even

    Odpowiedz

Skomentuj

